Laura Mutgé

By Unknown - de gener 30, 2014

Al ser la música com la meva llengua materna, em va semblar un camí obvi fer la carrera de musicologia. Tot i que s’hi m’hagués de presentar ho faria dient ‘hola, em dic Laura i sóc músic’. 
La immensitat de la música, tot i que a vegades pot resultar molt frustrant, és perfecta  per aquelles persones que,  com jo, no ens agrada anar només per un sol camí, dedicar-nos a una sola cosa. Així que m’agrada passar d’estar tocant en una orquestra, fer i donar classes de violí tradicional o clàssic, tocar a sessions de música celta o tocar a cercaviles per Festa Major.
He de reconèixer que em decanto més per la música tradicional, i aquí hi englobo música tradicional catalana, celta i d’altres cultures que no siguin l’europea. Tot i que fa 15 anys que toco el violí clàssic, no he disfrutat mai tant tocant com quan interpreto músiques tradicionals.
A part de la música també sóc una gran apassionada de l’escalada, preferiblement a roca però també en rocòdrom i boulder; dels llibres, sobretot de fantasia, tot i que m’obligo a llegir de tot una mica; de l’art, des de sempre m’ha agradat molt dibuixar, completament amateur; dels castells, en concret de la Colla dels Castellers de Mollet, que és com la meva segona família.

Així que tot i que mai he tingut massa traça per a l’escriptura, aniré omplint aquest blog amb activitats musicals que cregui que són suficientment interessants.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris