Presentació: Marta Torrella

By Marta Torrella - d’octubre 26, 2015


Sóc la Marta i estic cursant segon de Musicologia a l'Esmuc.

Des de ben petita que tant la música com l’escriptura han format part de la meva vida. Pels aniversaris de la meva família, jo regalava a cada membre un conte que els dedicava i que jo mateixa il·lustrava.

Fins que no he arribat a la vida universitària no m’he començat a trobar amb problemes amb l’escriptura: sempre m’he defensat prou bé en els textos més aviat creatius o de caire més informal; el que no sabia és que la forma i el contingut acadèmics em costarien força més.

Em considero una persona força multidisciplinar: vaig començar tocant el clarinet clàssic, em vaig interessar pel jazz quan vaig entrar a una big band i llavors vaig començar a tocar el piano jazz. He cantat en cors i en els últims anys m’he interessat pel flamenco i n’estic fent classes de cant. També sóc part d’una companyia teatral amateur en què, a més d’actuar, m’encarrego de l’espai sonor de les obres.

Com a musicòloga m’agradaria fer recerca, per tant caldrà que treballi molt l’escriptura acadèmica. També voldria desenvolupar o col·laborar en projectes multidisciplinaris amb altres arts escèniques, i l’escriptura és important per poder defensar-los en dossiers i demés.


A més d’adquirir soltesa en la forma acadèmica, tinc interès en nodrir-me bastament de lèxic musical.  

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris