Presentació: Oriol Grèbol

By Oriol Grèbol - d’octubre 26, 2015

Sóc l'Oriol Grèbol, estudiant de segon de musicologia a l'Esmuc. Enamorat de tot tipus de música, amb una barreja de gustos que pot arribar a ser contradictòria (ja sigui rock, pop, clàssica, jazz, sardanes, klezmer, contemporània...) però més apassionat per la tradicional. Descobrint la música moderna i plantejant una possible introducció de la tenora (instrument que practico habitualment) al món del jazz. 

Vaig començar els estudis de llenguatge quan era petit a l'Escola Municipal de Música i Dansa de Palafolls tocant el violí i el clarinet, i sempre vaig anar estudiant sense plantejar-me una possible dedicació a la música, ni tan sols contemplant la possible opció d'entrar a un conservatori ni d'oficialitzar els meus coneixements. Vaig deixar d'estudiar llenguatge a segon de grau mitjà, però seguia fent classes d'instruments. Però el 2010 em van oferir rebre classes de tenora perquè es volia formar una cobla a l'Escola, i va ser aleshores quan vaig descobrir la música tradicional i la tenora. Des d'aleshores vaig aparcar l'estudi habitual dels meus dos primers instruments, i vaig reprendre l'aturada d'estudis de llenguatge per entrar a l'Esmuc.

Sóc tenora primer a la Cobla de Palafolls i a la Sagrerenca (La Principal de Sant Andreu). També toco el clarinet a la Banda Municipal de Palafolls. 


Oriol Grèbol. 

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris