Presentació: Miquel Duran

By Miquel Duran - de novembre 04, 2015



Vaig néixer un dia de fa anys a l’apassionadíssima vila d’Olesa de Montserrat, treballo amb passió a l’Escola Municipal de Música i Dansa d’Esparreguera i m’apassiona la vida que duc al petit poble del Bruc.
Així és que, la meva existència, està envoltada de passions.
La passió per la flauta travessera, el meu instrument, m’ha portat a treballar amb la flautista i pedagoga Arlette Biget al Conservatoire d’Orléans (França). Ella em va fer  descobrir l’apassionant món de l’ensenyament al qual he dedicat bona part de la meva vida, ja sigui donant classes de flauta, de música de cambra o dirigint formacions.
Em considero una persona implicada amb la meva feina, cosa que va fer que dirigís, apassionadament, l’escola on treballo durant 10 anys.
M’agrada transmetre la meva passió per la cultura als qui m’envolten, d’aquí ve que, dins del meu àmbit, col·labori en l’organització i participació activa de concerts, obres de teatre, presentacions de llibres, recitals poètics, etc.
El meu apassionament cultural arriba fins a tal punt que, transgredint les lleis del cicle de la vida, actualment estic realitzant estudis de Producció i Gestió musical a l’Esmuc.

Tantmateix, però, amb tanta passió no voldria pas acabar clavat en una creu amb un lladre a cada banda.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris