Presentació: Antoni Jorquera Bordonau

By Unknown - d’octubre 16, 2017

Em dic Antoni Jorquera i la meva vida es va trobar amb la música als 7 anys acompanyat d’una trompeta i poca cosa més. Vaig començar els meus estudis musicals a l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu i més tard els vaig seguir, només durant un curs, al Conservatori Municipal de Barcelona. Durant els anys següents vaig deixar d’estudiar música per a poder centrar-me en l’altra cosa que em fascina: la fusteria. Però, tot i abandonar els estudis acadèmics sempre hi ha hagut alguna excusa per a seguir connectat en aquest món musical pel qual sempre m’he sentit enlluernat però mai he entès el perquè. És per això que em vaig començar a interessar per la musicologia tot i no saber ben bé què volia dir musicologia.


Tot i això la meva vida musical no es limita a l’estudi d’aquesta sinó també en la pràctica. Cantar en cors és un dels meus grans hobbies. Trobar un grup de gent que troba el plaer en cantar al
hora és un fet que m’apassiona i em crea interès a la vegada. També, des de fa uns anys, la direcció d’aquests és una pràctica de la música que m’omple i que també em crea un interès que m’anima tant a practicar com a reflexionar el per què de les preguntes que em plantejo.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris