Presentació Jordi Orell

By Jordi - d’octubre 16, 2017





Vaig néixer a Menorca el 31 de gener de 1994, alhora que es cremava el Gran Teatre del Liceu. Casualitat o destí, vaig encaminar la meva vida professional cap a la música.

Sempre he estat una persona curiosa i això m’ha portat a provar diferents àmbits. Encara que durant molts anys el meu interès s’ha centrat en el piano clàssic, també he tastat l’orgue, el piano modern, el clarinet, la direcció i la composició.

Tinc un paper que posa que sóc titulat en aquesta última disciplina. Així, amb professors com Mauricio Sotelo i Bernat Vivancos a l’ESMUC (Barcelona) i Juhani Nuorvala a l’Acadèmia Sibelius (Hèlsinki), he anat buscant el meu estil. Sempre he intentat mantenir una predisposició cap a les noves sonoritats, però també procurant que el resultat sonor sigui amable i refinat.

Durant aquests anys d’estudi m’he adonat que el que més m’agrada és entendre el perquè de la música. És a dir, com diferents societats i cultures s’han relacionat i es relacionen amb aquesta pràctica. Per això, actualment estudio musicologia, com una eina per entendre millor la història, la filosofia, etc. a través de la música, així com la pràctica interpretativa.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris