Presentació: Tània Castell

By Tania - d’octubre 16, 2017

Sóc la Tània Castell Sancho. Vaig néixer el 27 de juliol de 1994, quan vaig tenir tres anys vaig iniciar els meus estudis al col·legi Pare Manyanet de Reus en el qual vaig cursar la primària i la secundària. Durant la meva estada em vaig apuntar a la banda i cobla del col·legi on vaig començar a endinsar-me al món de la música amb la trompeta i el fiscorn baix, tot i que posteriorment em vaig canviar a trombó, el meu instrument actual . Al col·legi em van preparar per entrar al conservatori de música de Reus.

Vaig compaginar el conservatori amb un batxillerat de caràcter econòmic i quan vaig finalitzar el batxillerat em vaig aventurar en la Universitat Rovira i Virgili (URV) a la carrera d’administració i direcció d’empreses.

Actualment, em trobo a l’Escola Superior de Música (ESMUC) cursant el segon curs de Musicologia. M'hi vaig matricular per a poder aportar el meu gra de sorra als estudis que actualment s’estan duent a terme en el camp de la musicologia de gènere i poder reivindicar el lloc de la dona en la història de la música i que es reconeguin les seves aportacions.  

Una musicòloga que m’agrada bastant és la senyora Susan McClary la qual crec que ha aconseguit donar un punt de vista molt diferent de què estem acostumats que es presentin en un text acadèmic i una repercussió al món musical (tot i que puc estar més d’acord o menys amb el seu punt de vista).

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris