Presentació: Ferran Planas Pla

By Unknown - d’octubre 10, 2016

Sóc en Ferran Planas i estudio segon curs de musicologia a l’ESMUC. Abans d’això, però, he cursat el grau superior d’interpretació de saxòfon al Conservatori Superior de Música del Liceu. Vaja, que m’encanta la música.
Vaig començar els meus estudis de música a l’Escola Municipal de Música d’Artés, on vaig tenir uns professors magnífics als quals -gairebé ho puc afirmar amb total certesa- els dec la meva passió per aquest art, i més endavant al Conservatori de Música de Vic.
Tot i que tinc una formació clàssica amb el saxòfon (i és el tipus de música que més m’agrada), també he fet alguns cursos de música moderna i jazz. És a dir que estic interessat en qualsevol tipus de música.
Actualment sóc professor de saxòfon a l’Escola de Música de Taradell i a l’Escola de Música i Conservatori de Vic.

Vaig començar a estudiar musicologia per una necessitat de conèixer més sobre aquest fenomen tan estrany que anomenem música. Tot i que la meva formació ja era de grau superior, sentia que havia de completar els meus estudis amb una part més teòrica i reflexiva sobre la matèria, que sempre he cregut necessària. Això m’ha fet adonar que, segurament, aquesta sigui la meva passió: la reflexió sobre qualsevol tema relacionat amb la música i la investigació en qualsevol camp de la música, centrant-me sobretot en la música de tradició clàssica occidental.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris