Presentació: Laura Planagumà Clarà

By Unknown - d’octubre 10, 2016


Sóc la Laura Planagumà. Des de ben petita he sentit una curiositat especial per la música i amb els anys s’ha fet més gran. Després d’estudiar el grau mitjà a l'Escola Municipal de Música d'Olot, vaig descobrir la disciplina que aconseguia donar resposta a totes les meves inquietuds: la musicologia. Aquest és el motiu pel qual actualment estudio musicologia a l’Esmuc. Però abans d’arribar en aquest punt han passat moltes coses pel camí, com per exemple, descobrir que hi ha una altra cosa que m’apassiona, i és entendre el món natural que ens envolta. Per això vaig estudiar Biología en la Universitat de Barcelona, però després d’aquest període submergida en el món científic vaig sentir la necessitat de recuperar els estudis de música. Tenir estudis en ciències i en humanitats crec és summament interessant, ja que tot i ser dos mons diferents es complementen l’un a altre.

Tot aquest recorregut vital m’ha portat a sentir un interès especial per tot allò que relaciona biologia i música, o ciència i música. Però la meva actitud està totalment oberta, de tal manera que em deixo seduir per tots i cadascun dels aspectes que la musicologia em descobreix.
A més, actualment treballo com a tutoria de ciències, ja que la docència i divulgació són activitats que em fan gaudir especialment. Però això no em porta a tancar les portes a la investigació, ja que crec que ho hi ha res més satisfactori que donar a conèixer els treballs propis.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris